1dinfectionnovell

Direktlänk till inlägg 2 mars 2013

Mina inköp i 1D World Store!

Av Linda - 2 mars 2013 17:43

Hej!

Som jag sa i mitt förra inlägg så var jag i Polen en vecka. Alltså, jag åkte dit dagen innan butiken öppnade.

Vem som tror att jag blev förbannad? Då har du rätt!

Men jag fick åka dit igår och mina inköp var det här:


OH MAH GAWSH ZAYN IS IN MAH ROOM!! lol nej jag köpte en kartong full-size Zayn (: 350 :-


Sjukt söt och mysig mössa! Verkligen ett bra köp! Jag tycker ni alla ska ha en, har på mig den typ 24/7 nu (; (Var osminkad så ni ser inte mina ögon) 100 :-


Jag har även en överraskning som jag ska lotta ut här på bloggen! Men, den får ni inte bara sådär (;

Skriv som kommentar varför du vill ha den här vinsten. Bäst utförliga svar vinner!

DU BLIR INTE BESVIKEN ÖVER PRESENTEN, DET ÄR INGEN FJUTTIG KNAPPNÅL ELLER NÅGOT! (; 

 
 
isabelle

isabelle

2 mars 2013 19:08

Ser att du gillar 1D!På min blogg lottar jag ut en fin poster på Liam Payne!Allt du behöver göra är att svara på när han föddes!Hoppas att du går med,sötnos;)

Ha en bra kväll!

http://toffies.bloggplatsen.se

 
Emilia

Emilia

2 mars 2013 19:44

Hej! Fin blogg! :) Jag vill vinna för att jag inte har nån möjlig het att åka upp till Stockholm. Mamma och pappa jobbar hela nästa vecka och veckan innan var jag i sälen. Sen har jag en medryttar ponny som jag ska rida på helgerna då går inte det. Sen har jag 2 syskon också. Dem måste också få sinna saker. Jag blev så klart jätte ledsen när dem sa att vi inte kunde åka upp. Dessutom får jag ingen månads peng och kan inte köpa nått om vi skulle åka upp.

Somsagt att vinna skulle vara jätte kul och din blogg är jätte fin.

Kram!

http://baraemilias.bloggplatsen.se

Linda

3 mars 2013 11:34

Tack, tävlingen avslutas inom kort.

 
Amanda

Amanda

3 mars 2013 12:27

Hej!
Jag skulle vilja vinna för att jag har ingen möjlighet att åka till stockholm för mamma och pappa vill inte att jag köper massa One Direction saker. Men jag vill så gärna ha något med One Direction. Jag kommer inte kunna komma ner på något sätt till affären, jag får inte åka själv heller. Skulle betyda mycket ifall jag vinner.

Fin blogg!

http://mmaannddaa.bloggplatsen.se

Linda

4 mars 2013 20:13

Tack för bidraget, tävlingen avslutas inom kort (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 3 mars 2013 11:38


Hej! För att göra den enkelt för er så berättar jag lite mer om tävlingen. SKRIV SOM EN KOMMENTAR PÅ DET HÄR INLÄGGET (förra inlägget går också bra) VARFÖR DU VILL VINNA TÄVLINGEN. VINSTEN ÄR ETT PRIS FRÅN 1D WORLD STORE I STOCKHOLM!   När ...

Av Linda - 2 mars 2013 17:09

Gud! Jag skrev klart det här kapitlet för typ 2 veckor sen, men jag glömde bort lösenordet till bloggen och började leta efter lappen där lösenordet står på. JAG HITTADE INTE DEN.  Sen så åkte jag till Polen nu under sportlovet, och då kunde jag ...

Av Linda - 28 december 2012 12:10

Hej! Har ni haft en bra jul? Vad har ni fått i julklapp? Jag köpte en MacBook Air nu i onsdags för mina egna pengar, men man kan säga att det är en julklapp ändå. Så nu kommer jag att kunna blogga mer på novellen eftersom jag är rätt så mycket ...

Av Linda - 25 december 2012 19:24

Vill bara säga att jag vet att Zayn är egentligen ihop med Perrie, men det här är ju en berättelse, så ni får tänka er killarna som singlar här ... (; Även om jag verkligen stödjer Zerrie och Elounor ♥ _______________________________________...

Av Linda - 24 december 2012 09:46

Happy birthday to you, happy birthday to you! Happy birthday to LOOOOUUUU, happy birthday to you c:...

Translate

Presentation


Hej!
Jag heter Linda på snart 13 somrar, och jag bor här i Stockholm.
Är en erfaren skrivare och jag skriver den här novellen för skojs skull. Jag hoppas ni gillar bloggen och följer den! (:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards